Saturday 14 October 2017

Free Sample - Redeem at counter

Post sebelum ni aku dah share 5 jenis sampel percuma yang akan dihantar ke rumah korang tanpa sebarang cas tambahan. Post kali ni aku nak share lagi 5 jenis sampel yang hanya boleh dengan redeem di kaunter. Sampel ni tak akan datang kat korang. Korang yang kena pegi cari sendiri. Untuk sampel kali ni aku pergi collect kat Parkson Ipoh.


1. Shiseido Ultimune

Pertama adalah Shiseido Ultimune. Click SINI dan register details korang dan click submit. Lepas tu korang akan dapat email notification dari Shiseido. Bila dah sampai kaunter korang kena tunjuk email tu sebab dalam tu ada verification code. So, pastikan letak email yang betul ye.

3-Day Trial Kit for morning and night

2. Clarins Double Serum

Kedua adalah Clarins Double Serum. Click SINI dan masukkan details yang diperlukan dan click submit. Untuk Clarins ni pun korang akan dapat email notification. Nak redeem nanti bukak balik email dari Clarins dan tunjuk je kt beauty consultant.



* Redemption period is from 09/10/2017 - 22/10.2017.


3. Lancome Advanced Genefique Sensetive

Nak sampel Lancome advance genefique sensetive. Jum register kat SINI masukkan details korang. lepas tu korang akan dapat message dari lancome.

"Bonjour! Bye bye bad skin days, because Lancome NEW Advanced Genefique Sensetive here! Show SMS @ Aeon Kinta City for skin consultation @ samples!" 




4. Lancome La vie est belle  L'Ẻclat (L'eau de parfum)

Register kat SINI. Lepas register korang akan dapat message.

"Bonjour Elya, please collect your New La Vie Est Belle L'Eclat sample @ Parkson ipoh by 20 October"

Cuma tunjukkan message kat atas ni kat beauty consultant.


Bau dia memang de Boomm


5. Biotherm Life Plankton

Last sekali adalah sampel dari Biotherm. Isi details korang kat SINI. Kemudian korang akan dapat message dari Biotherm.

"Thank you for registering! Present this SMS to receive yiur miracle duo samples of Life Plankton at Biotherm Stores by 28/08/17."

Click SINI untuk lokasi store.



Sampel mungkin berbeza mengikut jenis kulit. 


Cukup la 5 jenis sampel yang aku collect hari ni kat Parkson Ipoh. Nanti aku akan share lagi link-link yang akan bagi sampel free. Ok Bye.



and so the adventure begins . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates